Fabhellmyrs Postat 16 augusti 2014 Postat 16 augusti 2014 Hej! Det är så att jag undrar om balling i nanokar, behöver jag dosera de om jag har ett kar på 36 liter och byter vatten en gång i veckan? Korallerna jag har är LPS och mjukisar, jag har bara tre nu men det kommer väll bli en tio stycken Citera
ormet Postat 16 augusti 2014 Postat 16 augusti 2014 Det får du nog mäta dig fram till. Det beror på hur mycket vatten du byter och vilken tillväxt dina LPS har. Citera
alexochingencarina Postat 16 augusti 2014 Postat 16 augusti 2014 Tror att du kommrer klara dej bra på vb. Kanske at du behöver lite karbonater då och då. Citera
Fabhellmyrs Postat 16 augusti 2014 Författare Postat 16 augusti 2014 Ok, jag får helt enkelt se Citera
hanst Postat 16 augusti 2014 Postat 16 augusti 2014 Jag fick dosera för att höja kh och calsium i mitt förra nano, utan karbonater så föll mitt kh med ca 1 dKH/dygn. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.