Peckoltia Postat 17 augusti 2014 Postat 17 augusti 2014 Min Heteractis crispa vägrar komma fram den har satt sej under en levande sten och där är det ju inte mycket ljus precis.Ska jag ta fram den och se om den vill sätta sej på en bättre plats eller låta den hållas under den levande stenen? Citera
Orchide Postat 17 augusti 2014 Postat 17 augusti 2014 Den kommer nog fram. Min satt gömd i nästan 2 veckor. Citera
Peckoltia Postat 17 augusti 2014 Författare Postat 17 augusti 2014 Knepiga djur det här då får den väl vara där tills den behagar komma fram då, det är bara lite knepigt att mata den när den sitter där under Citera
harrgustav98 Postat 17 augusti 2014 Postat 17 augusti 2014 De behöver inte matas så ofta min pappa har haft en anemon sen i vintras och har matat den nån gång bara!! De behöver inte så ofta! De slutar bara ner vattnet när de släpper ut det igen! Citera
Peckoltia Postat 18 augusti 2014 Författare Postat 18 augusti 2014 Ok har hört att de ska matas en gång i veckan men klarar de sej på mindre så är det ju bara bra. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.