Gå till innehåll

Nya skummare från D&D (Deltec) ??


wrang

Rekommenderade inlägg

Jag tycker det det är löjligt med alla dessa patetiska namn på skummarna är det verkligen så att vi kunder går på detta och tror att de är helt outstanding bara de har namn som:

The beast

Terminator II

Super

Power

Twister

Vet att konkurensen är stor och då så måste en del mindre tillverkare sticka ut och locka kunder med dessa löjliga benämningar t.ex. som Terra Nova Pro Skimmer Beast 1200P. Skulle folk hellre köpa T.ex. en Grotech HEA 200 om den hette Grotech super pro cleaning monster 1500 deluxe? Dessutom så är det ju bara jobbit att svara på frågan Vad har du för skummare (Jag har en Super twisted turbo teminator 3000 power beast) Vad tycker ni? Är det kanske bara jag som är löjlig istället?:skrattar:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det det är löjligt med alla dessa patetiska namn på skummarna är det verkligen så att vi kunder går på detta och tror att de är helt outstanding bara de har namn som:

The beast

Terminator II

Super

Power

Twister

Vet att konkurensen är stor och då så måste en del mindre tillverkare sticka ut och locka kunder med dessa löjliga benämningar t.ex. som Terra Nova Pro Skimmer Beast 1200P. Skulle folk hellre köpa T.ex. en Grotech HEA 200 om den hette Grotech super pro cleaning monster 1500 deluxe? Dessutom så är det ju bara jobbit att svara på frågan Vad har du för skummare (Jag har en Super twisted turbo teminator 3000 power beast) Vad tycker ni? Är det kanske bara jag som är löjlig istället?:skrattar:

Ja kanske hade de varit bättre om de hade hetat Odie skimmers hehe

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Liknar inte alls Deltecs design, och använder inte aquabeepumpar. Antar att det är nåt annat företag.

Jo du de använder visst AquaBee pumpar

Jag tycker det det är löjligt med alla dessa patetiska namn på skummarna är det verkligen så att vi kunder går på detta och tror att de är helt outstanding bara de har namn som:

The beast

Terminator II

Super

Power

Twister

Vet att konkurensen är stor och då så måste en del mindre tillverkare sticka ut och locka kunder med dessa löjliga benämningar t.ex. som Terra Nova Pro Skimmer Beast 1200P. Skulle folk hellre köpa T.ex. en Grotech HEA 200 om den hette Grotech super pro cleaning monster 1500 deluxe? Dessutom så är det ju bara jobbit att svara på frågan Vad har du för skummare (Jag har en Super twisted turbo teminator 3000 power beast) Vad tycker ni? Är det kanske bara jag som är löjlig istället?:skrattar:

hehe ja undra om Royal-exclusiv Bubbel king är så mycket kung som namnet antyder??

500er-1-super_gross.jpg

King för att den tar så platts :skrattar:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ps.

Är det någon som vet vad de menar men Now with Unimax technology? Jag vet inte men det låter antagligen bra

Låter en hel del som Nya Ariel Ultra med förbättrad powerball teknologi.

Eller schampoo med Pro-vitamin B5 som rekommenderas av Vitamin-institutet i Schweiz. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ett namn blir ju löjligt först när man inte kan leva upp till det. Bubbelkungen är väl precis vad den är, jämför prestandan med vilken skummar du vill, den kommer förbli BK. Prestandan för min (lilla) BK 250 Int. (för den som inte vet så är 250 diametern på skummaren i mm.) 1500l/h luft och 4000l/h vatten på ynka 48 watt.

/Janne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...