Mr_Ewing Postat 19 januari 2015 Författare Postat 19 januari 2015 Det börjar att bli dags att migrera sakerna från lilla till stora karet.Min plan är att koppla in det nya refugiet till det gamla karet.När de pratat ihop sig lite är tanken att flytta över allt levande till refugiet och sedan stänga ner det lilla karet.Där får fisk och koraller gå tills det nya karet är igång och synkat med refugiet.Jag bifogar lite bilder på bygget och det gamla karet som tuffar på.Acropororna börjar komma igång på allvar och Montiporan är ett monster. Citera
Mr_Ewing Postat 24 februari 2015 Författare Postat 24 februari 2015 Har varit lite tyst här ett tag och det beror på att vi skött om den nya fraggen i familjen: Citera
LN21 Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Fantastiskt fin bild, Stort grattis från Småland Till den lille säger vi Citera
Andreas_Lindholm Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Grattis till fraggen!!!mvh ante Citera
krille 55 Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Mat kärlek o regelbundna vattenbyte, förlåt blöjbyten menade jag. Då brukar dom växa till sej bra. Jättegrattis Citera
Mr_Ewing Postat 15 juni 2016 Författare Postat 15 juni 2016 Jaha eftersom jag kraschade mitt kar med ett missöde med ett lossat pumphuvud på Ca-dunken så har jag en anledning att starta upp detta omgående. Vi får väl se hur det ska gå. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.