Peckoltia Postat 11 september 2014 Postat 11 september 2014 Jag menar inte knapparna utan det vita runda som sitter under, hör det till knapparna eller är det någonting annat?Det verkar växa för jag tycker det blivit större. Citera
Alexraptor Postat 12 september 2014 Postat 12 september 2014 Skulle tippa på att det är ett Svampdjur. Citera
Peckoltia Postat 12 september 2014 Författare Postat 12 september 2014 Ok, den har suttit där hela tiden och den är rätt hård, ska se om jag kan lyckas ta en bättre bild. Citera
Pasaputte Postat 12 september 2014 Postat 12 september 2014 peta loss den allt som är inte kan identifieras , bara peta loss och ta bort Citera
Peckoltia Postat 12 september 2014 Författare Postat 12 september 2014 Den satt på knapparna när jag fick dom från dej, ska försöka peta loss den om det går den sitter ordentligt fast liksom Citera
Pasaputte Postat 12 september 2014 Postat 12 september 2014 jag har ej sett denna förut annars jag skulle behålla kan det vara ägg från snäckor, jag har mycket såna men det brukar vara på rutan MVH Citera
Peckoltia Postat 12 september 2014 Författare Postat 12 september 2014 (ändrat) Nej det är inga ägg från snäckor för den drar ihop sej vid berörning det är någon form av djur men vad, nu har jag pillat bort den och lagt den i saltvatten i ett glas ska se om jag kan ta något bättre foto.Den var mindre när jag såg den efter att jag kommit hem från dej, den har liksom vuxit så därför ville jag fråga här Lever den nu så kommer jag att stoppa ner den i ett av mina 12 L kar:) Ändrat 12 september 2014 av Peckoltia Citera
Pasaputte Postat 12 september 2014 Postat 12 september 2014 kul och veta vad det är kasnke jag har såna utan att veta eller ser hoppas på bra bild hur går det med andra koraler ? lite bilder det skulle vara kul Citera
Peckoltia Postat 12 september 2014 Författare Postat 12 september 2014 Jag har lagt den på en sten i 12L karet och imorgon ska jag se om den blivit större igen och fota den ja det vore kul att få veta vad det är:)Dom mår bra alla korallerna men det är bara zenian uppe på den levande stenen som lever men den verkar må prima de andra på stenen som de var fästade vid försvann vart efter.Ska bli lite bilder:) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.