Jaboka Postat 22 september 2014 Postat 22 september 2014 Har startat upp mitt första kar nu och fått lite snurr på allt.Köpte en korall på vinst och förlust och frågade aldrig vad den hette tyvärr. Såg fin ut Men nu verkar den ha blivit rätt ledsen (död?) efter sista vatten bytet tyvärr..Vad heter den?Någon som kan tipsa mig eller bara att ta bort den?/J Citera
mamadubba Postat 22 september 2014 Postat 22 september 2014 Ser ut som en sarcophyton, de brukar dra ihop sig sådär nåra dagar då och då när de byter skinn. Brukar inte vara nåt problem. Citera
muha Postat 22 september 2014 Postat 22 september 2014 http://se.reeflex.net/kategorie/83.html#Sarcophyton Sarcophyton av någon slag, ganska tåliga. Skulle ha den kvar. Citera
Jaboka Postat 22 september 2014 Författare Postat 22 september 2014 Ok, låter den vara ifred ett tag så får man hoppas att allt är ok.Tack för svaren!/J Citera
Lasse Postat 22 september 2014 Postat 22 september 2014 Troligtvis ingen fara med den. Så länge den inte ruttnar sönder så kommer den komma igen. De kan tjura länge.MVH Lasse Citera
Henric Postat 23 september 2014 Postat 23 september 2014 Mycket bra nybörjarkorall. Den slår säkert ut snart.Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.