izfisk Postat 31 augusti 2015 Författare Postat 31 augusti 2015 (ändrat) Det tuffar på och jag tycker jag har hyffsad tillväxt fast dåliga färger som vanligt måste göra en ljupdykning i vad som är felet . har provat höja näringsvärdena lite men ser ingen större skillnad på färg endå.En del teknik har kommit hem till nya burken som skall hämtas på Lördag !värdena igår va följande:KH:9,3 SalifertCa: 410 SalifertMG: 1250 SalifertNitrat: 2.5 Salifertfosfat 0,03 hannaover and out/Peter Ändrat 31 augusti 2015 av Moose Citera
izfisk Postat 11 september 2015 Författare Postat 11 september 2015 Karet tuffar på och får fungera som ett fragg/karantän kar i en månad till ungefär. All focus hamnar på den nya burken men försöker hålla koll på båda så gott det går Citera
izfisk Postat 19 september 2015 Författare Postat 19 september 2015 Brommarevet börjar flytta till Spångarevet bjuder på 2 bilder från spångarevet med fraggar som nu har lämnat Brommarevet Citera
Strikt Postat 19 september 2015 Postat 19 september 2015 [ATTACH]129330[/ATTACH][ATTACH]129331[/ATTACH]Brommarevet börjar flytta till Spångarevet bjuder på 2 bilder från spångarevet med fraggar som nu har lämnat Brommarevet Det är lördag kväll, jag hänger inte med Men kul med det nya! Citera
izfisk Postat 27 september 2015 Författare Postat 27 september 2015 Vart lite fixat i helgen nu är LS utbytt mot stora PVC rör så firrarna har någonstans att sova å gömma sig i väntan på nya hemmet. LS och koraller har fått flytta.Jäklar vilka maskar som fanns under stenarna (så kallade borstmaskar skulle jag gissa) tyvärr fick jag inte någon bild på dem men 2 st a 30 cm och ca en cm i diameter.vart ett 20 liters vattenbyte dock vart det nog det sista. Blir nog flytt av ett par fiskar nästa helg och resten helgen efter det.//Peter Citera
Tomtom Postat 27 september 2015 Postat 27 september 2015 Alltid trevligt med maskarna som dyker upp vid rivning Lycka till med uppgraderingen.Tommy Citera
izfisk Postat 27 september 2015 Författare Postat 27 september 2015 Alltid trevligt med maskarna som dyker upp vid rivning Lycka till med uppgraderingen.TommyHaha ja tackar å bockar behöver ingen muräna iaf Citera
izfisk Postat 2 oktober 2015 Författare Postat 2 oktober 2015 Imorgon flyttar det sista från denna burk och på söndag är den förhoppningsvis städat och tömt på vatten,därför får detta bli sista inlägget .over and out Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.