Christian_N Postat 4 oktober 2014 Postat 4 oktober 2014 Hej på er! Jag tänkte höra med er här om några av er använder Red Sea Reef Energy A+B? Hur mycket doserar ni i så fall? Har ni sett någon skillnad på era koraller efter att ni börjat använda det? Jag har precis köpt på mig detta och tänkte börja dosera det. Citera
Nille83 Postat 4 oktober 2014 Postat 4 oktober 2014 Jag har kört med det från uppstarten av mitt kar så kan inte säga hur det hade varit utan det. Dock så växer alla mina koraller bra!Jag slår i 3 ml av varje i mitt kar 2-3 gånger i veckan. Stänger av skummaren i 1 timme också. Citera
Christian_N Postat 4 oktober 2014 Författare Postat 4 oktober 2014 Tänkte jag skulle dosera 1,5ml av varje men jag kanske skulle minska dosen. Blandar du ihop A+B innan du doserar i karet? Citera
Nille83 Postat 4 oktober 2014 Postat 4 oktober 2014 Tänkte jag skulle dosera 1,5ml av varje men jag kanske skulle minska dosen. Blandar du ihop A+B innan du doserar i karet?Kör på 1,5, det är lugnt. Jag slänger i båda samtidigt ja. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.