sundvall Postat 28 oktober 2014 Dela Postat 28 oktober 2014 hej ganska ny inom salt tekniken har haft igång mitt akvarium nu ett tag kör med ett rio 400 kanske inte det mest ultimata men det funkar.nu har jag börjat till på att bygga lite snygga revpalare.har ganska mycket levande sten och min fråga till er är om jag kan använda min nuvarande LS och limma ihop dom på nåt sätt eller måste jag köpa död sten??väldigt tacksam för svar mvh fredrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hansson_1985 Postat 28 oktober 2014 Dela Postat 28 oktober 2014 Det går hur bra som hälst att bygga med LS. Du får bara se till att göra klart dom på några timmar så stenen fortsätter att vara levande. Är man riktigt petig så kan man täcka in stenen med blöt tidningspapper för att hålla den fuktig. Blomspruta funkar lika bra. Lycka till! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
sundvall Postat 29 oktober 2014 Författare Dela Postat 29 oktober 2014 lysande tackar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan Postat 29 oktober 2014 Dela Postat 29 oktober 2014 Tjena!håller med förgånde talare, LS kan var ovanför ytan i flera timmar(fukta dock) och använd revcement!detta är det ända som på sikt kommer att hålla om du bygger revpelare! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.