Aufgedyng Postat 12 november 2014 Postat 12 november 2014 Hej,Någon som vet någon butik i Stockholm som säljer PVC rör till vanliga dödliga? Jagar detaljer till 25mm rör. Akvarieleasings butik stängde mitt i min akvarieleverans så jag sitter lite i skiten.Fick tag i lite prylar på Akvarielagret men saknar en hel del böjar,skarvar och vinklar.Bioted verkar ju ha en del online men jag har lite bråttom --Mats Citera
freguz Postat 12 november 2014 Postat 12 november 2014 Triton akvarium i Täby brukar ha det mesta hemma... Citera
bjomat Postat 12 november 2014 Postat 12 november 2014 Håller med freguz - triton har ofta ett bra pvc sortiment hemma. Tror de genomgående kör med GF. /Björn Citera
saltatrox Postat 12 november 2014 Postat 12 november 2014 Här i Haninge finns en affär som heter JO eller JH Matsson som är bra.Vet att akvarieleasing köpte av dem.Mvh Thomas Citera
Aufgedyng Postat 14 november 2014 Författare Postat 14 november 2014 Tack för svaren! Kollar upp dessa Citera
Aufgedyng Postat 17 november 2014 Författare Postat 17 november 2014 Triton va kanon, bra sortiment och service! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.