ikola Postat 16 november 2014 Postat 16 november 2014 Saltvattensträff i KarlstadLördagen 24/1-2015Klockan 14.00Lokal: Stocken dvs Stockfallets samlingslokal, Myrgången 1Entre: 50:-Föredragshållare: LN21 dvs Larry Nilsson från VäxjöFraggbyten Kiosk med hamburgare, kaffe med meraAnmälan här eller genom PM till undertecknad eller forumets EdwardSe nu till att ta chansen att träffa o lyssna på LN21Conny Citera
Bygert Postat 18 november 2014 Postat 18 november 2014 Trevligt! Det är ju lite tidigt att säga nåt definitivt men kan jag så kommer jag, självklart. Citera
salta wille Postat 18 november 2014 Postat 18 november 2014 I Linköpings akvarieförening för två månader sedan hade vi Larry som föredragshållare. Kan inte annat än rekomendera att besöka mötet och lyssna till Larrys intressanta föredrag! Citera
Eldy Postat 25 november 2014 Postat 25 november 2014 Härligt initiativ!Skall verkligen försöka komma loss, vet att tidigare träffar varit lyckade så detta kommer bli toppen. Eftersom jag har en (hyfsat) nyfödd hemma försöker jag överleva dag för dag så kan inte garantera att jag kommer men detta borde gå att komma loss till Citera
Jarre64 Postat 3 december 2014 Postat 3 december 2014 Det blir intressant, inbokat i kalendern Citera
hagbard Postat 3 december 2014 Postat 3 december 2014 Typiskt som vanligt jobbar..börjar kl 14.00...ska se om jag kan ta ledigt..är det något special event på kvällen sedan? typ pubrunda? skulle ju vara kul att träffa larry förövrigt Citera
hagbard Postat 3 december 2014 Postat 3 december 2014 Har bara bra erfarenheter av karlstad..trevlig stad är det,,min sista hotelnatt där avslutades med att jag och några stockholmare åkte bmv m5 hemåt på e 18..jag och en till tog pulsen på varann i baksätet..hehe Citera
LN21 Postat 3 december 2014 Postat 3 december 2014 Klart du ska komma Magnus :) Det kommer att bli riktigt kul att träffa Er alla.Kommer även att ha en "sälja fraggar tråd" om någon skulle vara sugen.Den kommer upp i mellandagarna:) Citera
kladd3 Postat 3 december 2014 Postat 3 december 2014 Har bara bra erfarenheter av karlstad..trevlig stad är det,,min sista hotelnatt där avslutades med att jag och några stockholmare åkte bmv m5 hemåt på e 18..jag och en till tog pulsen på varann i baksätet..heheJag kommer också men nån samåkning med dig magnus blir det nog inte Citera
kladd3 Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 Kommer även att ha en "sälja fraggar tråd" om någon skulle vara sugen.Den kommer upp i mellandagarna:)Bra att veta, problemet blir bara att barna blir ledsna när deras julklappspengar spenderas på annat.Sent from my iPad using Tapatalk Citera
krille 55 Postat 15 december 2014 Postat 15 december 2014 Då verkar det väl relativt klart att även jag dyker upp. Kommer förhoppningsvis att få lifta med larry. Även jag kan ta med en del fraggar om nån är sugen Citera
kladd3 Postat 15 december 2014 Postat 15 december 2014 Då verkar det väl relativt klart att även jag dyker upp. Kommer förhoppningsvis att få lifta med larry. Även jag kan ta med en del fraggar om nån är sugenVäldigt sugenSent from my iPad using Tapatalk HD Citera
ikola Postat 18 december 2014 Författare Postat 18 december 2014 Nu är det klart med ytterligare en föredragshållare.Stig Ljunggren, dvs Stig i Gemla, Ocean Akvarium.Föredraget kommer att handla om korallen/fiskens väg från infångad i det vilda till våra akvarium. Citera
ikola Postat 18 december 2014 Författare Postat 18 december 2014 Bortåt 25 stycken är nu anmälda till träffen. Citera
hagbard Postat 20 december 2014 Postat 20 december 2014 Jag kommer också men nån samåkning med dig magnus blir det nog inte jag kör ändå inte så det lugnt annars..annars tycker jag det är ett imponerande iniatitiv ikola har tagit...måste försöka ta ledigt från mitt hyperviktiga jobb Citera
Wassberg Postat 20 december 2014 Postat 20 december 2014 Ok får nog rensa min kalender och haka på, låter för trevligt Citera
ikola Postat 30 december 2014 Författare Postat 30 december 2014 Trevligt med en hemvändare, välkommen till Karlstad Erik.Nu är det 30 st anmälda.Förutom de från Värmland kommer detfolk från Norge, Dalarna, Uppsala, Örebro och Stockholm. Citera
MariaL Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 Jag kommer gärna, men då jag inte har körkort så undrar jag om någon har plats i bilen från Karlskoga? Citera
LN21 Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 Så fort ja fått min kamera så startar ja en liten säljtråd och någon skulle vilja har med något från mig upp till träffen. Citera
ikola Postat 8 januari 2015 Författare Postat 8 januari 2015 Det finns en påbörjad fraggtråd redan Larrydär kan du gärna få bomba med fraggarbilder Citera
kjelllinden Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 Jag och brorsan kommer! Ska bli trevligt! Citera
hagbard Postat 12 januari 2015 Postat 12 januari 2015 Det finns en påbörjad fraggtråd redan Larrydär kan du gärna få bomba med fraggarbilderhttps://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?63807-Fraggbyte-i-samband-med-tr%E4ffen-24-1-i-Karlstad Citera
ikola Postat 13 januari 2015 Författare Postat 13 januari 2015 Här kommer det en korrigering angående Stigs föredrag.Ämnet skall fortfarande vara som tidigare nämnt mendet kommer enbart att bli en introduktion från Stigs sida som sedan förhoppningsvis leder till en diskussion. Stig kommer dock att leda diskussionen.Är detta rätt formulerat Stig ?? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.