Wigge Postat 19 november 2014 Postat 19 november 2014 ska starta upp ett 15L nano kar som ska köra enkelt. Men det enda som just nu är ett frågetecken är belysningen. Jag är ganska säker på att jag vill ha led, så frågan är om det finns någon led ramp som skulle passa eller är det DIY som gäller?mvh wigge Citera
Wigge Postat 19 november 2014 Författare Postat 19 november 2014 Riktigt stilren armatur, men blir det inte mycket billigare att bygga en egen? Citera
mickosch Postat 19 november 2014 Postat 19 november 2014 Det blir de säkert. Men det frågade du inte efter. Citera
Wigge Postat 20 november 2014 Författare Postat 20 november 2014 Det blir de säkert. Men det frågade du inte efter. sant Citera
crille_hallden Postat 28 november 2014 Postat 28 november 2014 En av problemen kring billiga lösningar är väl möjligheten att dimma ljuset?Stor risk att bränna allt i ett såpass grunt kar?Blir det mycket billigare än ac-rc 18w?Men då är väl som sagt problemet ovan? Citera
niklasbeckman Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 Alternativet är väl i så fall höja lampan. Dimma vet jag inte. Skulle kunna tänka mig att de går och köpa en dimmer som du sätter i kontaktutaget. Jag kollar mycket på ebay. Vet inte om det finns billigare men till ditt lilla kar behöver du ju inte så stor effekt. Riktmärke 1 watt / liter. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.