Raymond Postat 29 november 2014 Postat 29 november 2014 Hej: är det nån som vet hur lång leveranstid det är från Hong Kong? Måste man betala tullavgift åxå?http://ac-rc.net/catalog/product_info.php?products_id=93 Citera
Mr_Ewing Postat 29 november 2014 Postat 29 november 2014 Brukar ta 10 dagar att få saker därifrån.Jag har fått betala moms nån gång när värdet på paketet var lite större. Citera
Rasmus Pedersen Postat 29 november 2014 Postat 29 november 2014 Har beställt sådana lampor i två omgångar, första gången tog ungefär två veckor, andra gången lite kortare än så. Valde billigaste fraktsättet. Båda gångerna har det tillkommit avgifter när jag hämtat ut paketen, ~220 kr första gången (fyra lampor) och ~165 kr andra gången (två lampor). Citera
Raymond Postat 29 november 2014 Författare Postat 29 november 2014 Tack för svaret :-)Brukar ta 10 dagar att få saker därifrån.Jag har fått betala moms nån gång när värdet på paketet var lite större. Citera
Raymond Postat 29 november 2014 Författare Postat 29 november 2014 Tack för svaret :-)Har beställt sådana lampor i två omgångar, första gången tog ungefär två veckor, andra gången lite kortare än så. Valde billigaste fraktsättet. Båda gångerna har det tillkommit avgifter när jag hämtat ut paketen, ~220 kr första gången (fyra lampor) och ~165 kr andra gången (två lampor). Citera
Jonas9209 Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 Beställde Ledramp från Hongkong. Tog 4-5 dagars leverans och fick ingen tullavgift. Citera
Raymond Postat 8 december 2014 Författare Postat 8 december 2014 Det tog 7 dagar, ingen tullavgift......Det funkar så länge man håller sig till 2 lampor. 3 vart för tungt, då blev det en leverans tid på en månad eller mer :-(Beställde Ledramp från Hongkong. Tog 4-5 dagars leverans och fick ingen tullavgift. Citera
Jonas9209 Postat 8 december 2014 Postat 8 december 2014 Aah okej. Kan tänka mig att det har och göra med vikten ja Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.