Postat 29 november 201410 år Hej: är det nån som vet hur lång leveranstid det är från Hong Kong? Måste man betala tullavgift åxå?http://ac-rc.net/catalog/product_info.php?products_id=93
Postat 29 november 201410 år Brukar ta 10 dagar att få saker därifrån.Jag har fått betala moms nån gång när värdet på paketet var lite större.
Postat 29 november 201410 år Har beställt sådana lampor i två omgångar, första gången tog ungefär två veckor, andra gången lite kortare än så. Valde billigaste fraktsättet. Båda gångerna har det tillkommit avgifter när jag hämtat ut paketen, ~220 kr första gången (fyra lampor) och ~165 kr andra gången (två lampor).
Postat 29 november 201410 år Författare Tack för svaret :-)Brukar ta 10 dagar att få saker därifrån.Jag har fått betala moms nån gång när värdet på paketet var lite större.
Postat 29 november 201410 år Författare Tack för svaret :-)Har beställt sådana lampor i två omgångar, första gången tog ungefär två veckor, andra gången lite kortare än så. Valde billigaste fraktsättet. Båda gångerna har det tillkommit avgifter när jag hämtat ut paketen, ~220 kr första gången (fyra lampor) och ~165 kr andra gången (två lampor).
Postat 8 december 201410 år Beställde Ledramp från Hongkong. Tog 4-5 dagars leverans och fick ingen tullavgift.
Postat 8 december 201410 år Författare Det tog 7 dagar, ingen tullavgift......Det funkar så länge man håller sig till 2 lampor. 3 vart för tungt, då blev det en leverans tid på en månad eller mer :-(Beställde Ledramp från Hongkong. Tog 4-5 dagars leverans och fick ingen tullavgift.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.