Nille83 Postat 29 november 2014 Dela Postat 29 november 2014 Går andra räkor ihop med Boxaren? Kan man ha en goby ihop med den? Kom gärna med förslag. Har en ensam Boxarräka just nu. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Petter N Postat 1 december 2014 Dela Postat 1 december 2014 Menar Stenopus hispidus? Jag har haft en sådan ända sen jag började med saltvatten och den har levt tillsammans med putsarräkor och pepparmintsräkor utan några problem. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nille83 Postat 1 december 2014 Författare Dela Postat 1 december 2014 Menar Stenopus hispidus? Jag har haft en sådan ända sen jag började med saltvatten och den har levt tillsammans med putsarräkor och pepparmintsräkor utan några problem.Ja det är den sorten jag menar. Tack för svar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Petter N Postat 1 december 2014 Dela Postat 1 december 2014 Ja det är den sorten jag menar. Tack för svar!De de enda gobies som jag haft är Valencienna puellaris och eldstjärtsgobies. De funkade utmärkt med samtliga fiskar och räkor jag haft. Puellarisarna brukar ofta bli putsade av mina putsarräkor. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.