nelson Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Hejsan!Jag sitter och funderar på vilken kulör man bör ha i sitt överskåp men kommer inte fram till något vettigt. Jag förmodar att färgen kommer att avspegla sig i karet eller?Har ni några förslag så kom gärna med dem.Målar hls Nelson Citera
Guest lysröret Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 svart smälter alltid in. jag har nästan bara svart möbler. svart soffa, svart bord, svart tv-bänk, svarta stolar. men tro inte nu att jag har nån speciell läggning för svart. Citera
Guest lysröret Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 glömde att jag har 2 svarta skåp med silverdörrar på var sin sida om TV:n. Citera
petrol Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Klart att du inte ska ha svart.. Det är inte ens en färg som jag förstår det menar du i huven inte utan på den. Välj någon ljus färg som verkar neutral om det skulle reflekteras ner i karet. Citera
Guest lysröret Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 jaha du ska ha den färgen på insidan......jag som trodde den skulle vara på utsidan att titta på. det spelar ju igentligen ingen roll vad du har för färg där på insidan. Citera
Bliaze Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 ljusblått är bra! De blir lite finare färg på vattnet då. tycker i alla fall jag! Citera
Linnex Postat 25 oktober 2005 Postat 25 oktober 2005 Vitt. Ökar reflektionen av ljuset till karet.Och du ser inte vad som är ovan ytan om du är rädd för det. Det gör i a f inte jag. Ytan ser mer ut som en spegel när man tittar i karet. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.