Postat 24 oktober 200519 år Hejsan!Jag sitter och funderar på vilken kulör man bör ha i sitt överskåp men kommer inte fram till något vettigt. Jag förmodar att färgen kommer att avspegla sig i karet eller?Har ni några förslag så kom gärna med dem.Målar hls Nelson
Postat 24 oktober 200519 år svart smälter alltid in. jag har nästan bara svart möbler. svart soffa, svart bord, svart tv-bänk, svarta stolar. men tro inte nu att jag har nån speciell läggning för svart.
Postat 24 oktober 200519 år glömde att jag har 2 svarta skåp med silverdörrar på var sin sida om TV:n.
Postat 24 oktober 200519 år Klart att du inte ska ha svart.. Det är inte ens en färg som jag förstår det menar du i huven inte utan på den. Välj någon ljus färg som verkar neutral om det skulle reflekteras ner i karet.
Postat 24 oktober 200519 år jaha du ska ha den färgen på insidan......jag som trodde den skulle vara på utsidan att titta på. det spelar ju igentligen ingen roll vad du har för färg där på insidan.
Postat 24 oktober 200519 år ljusblått är bra! De blir lite finare färg på vattnet då. tycker i alla fall jag!
Postat 25 oktober 200519 år Vitt. Ökar reflektionen av ljuset till karet.Och du ser inte vad som är ovan ytan om du är rädd för det. Det gör i a f inte jag. Ytan ser mer ut som en spegel när man tittar i karet.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.