Nille83 Postat 16 december 2014 Postat 16 december 2014 Hur blir ljuset? Vad tycker korallerna? Kvalitén på lysröret? Citera
Nikke Postat 16 december 2014 Postat 16 december 2014 Har bytt ut 2 av mina ati blue plus nyligen. Mot 2 av fm royal blue. i mina ögon ger det ett finare blåare ljus i kar och koraller lyser upp skönare. Men om det gjorde något för korallernas tillväxt. Vet ej än Citera
Nille83 Postat 16 december 2014 Författare Postat 16 december 2014 Har bytt ut 2 av mina ati blue plus nyligen. Mot 2 av fm royal blue. i mina ögon ger det ett finare blåare ljus i kar och koraller lyser upp skönare. Men om det gjorde något för korallernas tillväxt. Vet ej änFår man fråga vad du har mer för lysrör? Citera
Nikke Postat 17 december 2014 Postat 17 december 2014 Ati purple plusAti actinic Ati aquablue special x2Ati blue plus x2 Fm royal blue x2Låter mycket blått men är inte så blått i mina ögon Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.