irwin_fletch Postat 21 januari 2015 Postat 21 januari 2015 Inte ofta man ser kalkrörmaskar tycker jag. Jag har aldrig haft någon men funderar på att skaffa. Vad har ni för erfarenheter av dessa? Tänker på Protula bispiralis. Citera
saltatrox Postat 21 januari 2015 Postat 21 januari 2015 Vet inte vilken sort jag har men dem avsöndrar ett slags nät/slem som dem skjuter ut i vattnet.Inte så fin/trevligt.Försökt ta bort dem men då reagera min Lobothyllia så mycket som var brevid den att den inte slog ut på en vecka.Antar att det finns andra som är mycket trevligar än vad jag har. Citera
irwin_fletch Postat 21 januari 2015 Författare Postat 21 januari 2015 Men det är väl inte flera sådana här du har i karet? Citera
kocknick Postat 26 september 2015 Postat 26 september 2015 Vet inte vilken sort jag har men dem avsöndrar ett slags nät/slem som dem skjuter ut i vattnet.Inte så fin/trevligt.Försökt ta bort dem men då reagera min Lobothyllia så mycket som var brevid den att den inte slog ut på en vecka.Antar att det finns andra som är mycket trevligar än vad jag har.Det du har är ju vermetid sniglar. .Skickat från min SM-N910F via Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.