Postat 25 september 20159 år Författare Det VAR en snäcka som framkallade ljudet! Satt vid akvariet och hörde ljudet och hann titta dit och se en turbo göra en vacker piruett. Tack och ha en bra salt-träff imorgon, tyvärr kan jag inte komma.
Postat 25 oktober 20159 år Författare Ännu en pigg Ocellaris försvunnen! Denna gång levde den fyra månader i harmoni med sin clownkompis och till synes övriga medborgare. Misstänker inte längre snigeln! Någon fet mask kanske, har sett en borstmask på uppåt 15 cm. Fisken borta och inga spår av den.Nu söker jag en ny kompis till "han" som blev kvar (den mindre). Någon som vill omplacera en Ocellaris?
Postat 25 oktober 20159 år Författare Oops. De som jag trodde var knappar. De drar ihop sig blixtsnabbt vid beröring, det gör väl inga "knappar"? Tacksam för era åsikter eftersom jag tänker "behandla dem" med Joes Juice.Vill ju inte sniffa palytoxin.
Postat 25 oktober 20159 år Lite bilder kan nog vara bra när det handlar om så potentiellt farliga saker.
Postat 25 oktober 20159 år jorå mina knappar drar ihop sig vid beröring,men som sagt bilder skadar ju inte
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.