toreee Postat 10 september 2015 Författare Postat 10 september 2015 Det skulle det kunna vara, tack för det förslaget! Citera
toreee Postat 25 september 2015 Författare Postat 25 september 2015 Det VAR en snäcka som framkallade ljudet! Satt vid akvariet och hörde ljudet och hann titta dit och se en turbo göra en vacker piruett. Tack och ha en bra salt-träff imorgon, tyvärr kan jag inte komma. Citera
toreee Postat 25 oktober 2015 Författare Postat 25 oktober 2015 Ännu en pigg Ocellaris försvunnen! Denna gång levde den fyra månader i harmoni med sin clownkompis och till synes övriga medborgare. Misstänker inte längre snigeln! Någon fet mask kanske, har sett en borstmask på uppåt 15 cm. Fisken borta och inga spår av den.Nu söker jag en ny kompis till "han" som blev kvar (den mindre). Någon som vill omplacera en Ocellaris? Citera
toreee Postat 25 oktober 2015 Författare Postat 25 oktober 2015 För övrigt tror jag att har majanos, Citera
toreee Postat 25 oktober 2015 Författare Postat 25 oktober 2015 Oops. De som jag trodde var knappar. De drar ihop sig blixtsnabbt vid beröring, det gör väl inga "knappar"? Tacksam för era åsikter eftersom jag tänker "behandla dem" med Joes Juice.Vill ju inte sniffa palytoxin. Citera
ormet Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 Lite bilder kan nog vara bra när det handlar om så potentiellt farliga saker. Citera
Rameau Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 jorå mina knappar drar ihop sig vid beröring,men som sagt bilder skadar ju inte Citera
toreee Postat 25 oktober 2015 Författare Postat 25 oktober 2015 Jag ska inte chansa. Ska ta en bra film och visa er. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.