kfarmnell Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Hej å hå!Vi ska bygga nytt hus och givetvis har vi ritat in ett saltvattensakvarium i mitten av huset. Det kommer synas ifrån kök, vardagsrum, matsal, Entre.Vi har tänkt oss 200 x 70 och ca 60 djup.Men den stora frågan är vart beställer man ett sådant akvarium. Glaset ska vara opti white och det ska vara tre synliga sidor och det är en kortsida som inte kommer att vara synlig.Idag har vi ett akvarium på 340 liter och alltsom lever där följer med till det nya.Tips och idéer Tack!///Katrin Citera
MagnusJ Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Jag har beställt mitt från www.diamantaquarien.de Det är inte levererat ännu men byggkvalitén skall vara top notch och prisvärt. Citera
jimmy Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Ska du ha i glas så kan nog ocean akvarium hjälpa dig.stigigelma här på forumet.vill du ha i akryl istället så kan nog drakfisken.se hjälpa dig med det.dykaren här på forumet som har den.Båda dessa finns i Växjö Citera
kfarmnell Postat 4 mars 2015 Författare Postat 4 mars 2015 Tack för svaren! Jag ska kontakta Stig. Känns bra att ha en nära kontakt! Citera
Järv Postat 4 mars 2015 Postat 4 mars 2015 Köpte mitt från diamantaquarien också slutade på ett par tusen billigare än det pris jag fått från svensk byggare ink frakt Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.