Nille83 Postat 2 april 2015 Postat 2 april 2015 Har haft min kaninfisk i tre dagar nu och den vägrar äta. Hen blir rent till sig när jag slänger i mat och börjar åka rundor, men sen händer inte mer.Har testat med diverse torrfoder, artemia, mysis, lobstereggs, norri och ocean nutriton formula two super color.Några tips? Det brukar väl vara ett bra tecken att fisken blir "galen" när man slänger i mat? Citera
Järv Postat 2 april 2015 Postat 2 april 2015 Min käkar allt jag kastar i åt den. Det tog dock en vecka innan den ens visade sig. Verkar ju som ett bra tecken att det än intresserad av vad du kastar i dock Citera
Nille83 Postat 2 april 2015 Författare Postat 2 april 2015 Min verkar nästan rädd för sin egen skugga. Men när maten kommer i åker den rundor i karet. Vi får hoppas den börjar äta snart, väldigt trevlig fisk verkar det som. Citera
Järv Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Yep som sagt min var bra feg ett bra tag efter den började visa sig. Citera
Järv Postat 5 april 2015 Postat 5 april 2015 Vad kul att höra. Som sagt dom verkar kunna vara rätt så förbannat skraja när dom först kommer till en Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.