strf90 Postat 14 april 2015 Postat 14 april 2015 Hejsan!Tänkte kolla om det finns någon där ute som har en aning om hur man löser följande problem:Jag har senaste firmware 1.4g7Samt program 1.4Jag använder mig av en extern ASUS bluetooth sticka.Felmeddelandet som kan ses i bilden dyker upp titt som tätt och när det väl dykt upp så nollställs allt på doseringspumpen...Jag sliter mitt hår av att försöka lösa detta. Har ominstallerat ALLT. Flera gånger...Säkert nån superenkel lösning men jag vet inte vad jag ska göra mer nu.Mvh Daniel Citera
Reuben Postat 12 november 2015 Postat 12 november 2015 Dessa fel brukar bero på dålig kontakt med bluetooth, köpte en bt adapter de rekommenderade och alla dessa "error" felen slutade dyka upp.Innan det hade jag testat med En extern Asus, 3 laptops och min stationära som hade en extern antenn för BT (som når 50meter när den är riktad utan problem, så styrka var det inte). Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.