Pontus Enbom Postat 19 april 2015 Postat 19 april 2015 Någon som har nå förslag på vad som kan få skummaren (en juwel 3.0) att vara tokig i en månad. Ingenting är tillagt. Försökt att ställa om den så mycket som det går men den skummar över ändå. Känns lite som att någon måste ha dumpat ner en flaska med badskumm. Citera
Nille83 Postat 19 april 2015 Postat 19 april 2015 När jag hade ett Juwel-kar så hade jag den skummaren i två omgångar. Min första gick sönder efter någon månad och min andra började skumma över hela tiden. Så det slutade med att jag köpte ett annat märke. Citera
Matthias_H Postat 20 april 2015 Postat 20 april 2015 Hade samma problem med juwel skummaren. Den är tyvärr allt annat än bra.reiommenderar tunze 9004 istället! Citera
Pontus Enbom Postat 21 april 2015 Författare Postat 21 april 2015 Nu har den lugnat sig och skummar det bästa den någonsin har gjort. Jag har försökt flörta med skolans ekonomiavdelning (det är skolans akvarium) men dom förstår inte varför jag skulle behöva en ny skummare när jag redan har en. Citera
Noxy Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Låter bra. Kanske behövde flera månader på sig att kallibrera;). Hur tröga kan dom vara där? En skummare som inte funkar ger ju fiskar och koraller en svininfluensa att räkna med. På dom bara-Tummen upp Citera
Pontus Enbom Postat 22 april 2015 Författare Postat 22 april 2015 Den har varit igång sen 30/8 2014 och flippar lite då och då. Jadu att försöka få pengar av en ekonom tror jag nog nästan är lika svårt som att få pengar av en fru. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.