patrikk Postat 7 maj 2015 Postat 7 maj 2015 min bangaii fick idag 20-30 små söta ungar och min egna artemia har inte kläckts och osäker på om den kommer att kläckas. Så nu hoppas jag på att någon i min närhet har det.Så bor ni i bara eller i malmö/arlöv och har nykläckt artemia som jag hade kunnat få/köpa av er så posta här.här är en bild på dem Citera
JonasW Postat 7 maj 2015 Postat 7 maj 2015 Jag ger mina fryst småmat, tror det kan vara artemia faktiskt. Fungerar bra! Citera
patrikk Postat 7 maj 2015 Författare Postat 7 maj 2015 Jag ger mina fryst småmat, tror det kan vara artemia faktiskt. Fungerar bra!gav du dina yngel det från första dagen? Citera
JonasW Postat 7 maj 2015 Postat 7 maj 2015 Yep, är nog inne på 4:e kullen nu. De äter den frysta maten med god aptit från dag ett. Citera
patrikk Postat 8 maj 2015 Författare Postat 8 maj 2015 Vilken frysmat ger du dem var det Artemia eller något annat?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
JonasW Postat 8 maj 2015 Postat 8 maj 2015 Har tyvärr slängt själva förpackningen och har alla kuber i en matlåda.Men maten är väldigt liten och fin, går knappt att skölja i en te-sil.Så det måste väl vara artemia? Citera
Manks Postat 8 maj 2015 Postat 8 maj 2015 frysta rotifers kanske.pröva även frysta lobster egg Citera
hagbard Postat 10 maj 2015 Postat 10 maj 2015 bosmider? http://www.firstfish.de/cms/front_content.php?idcat=57&idart=142... finns i de flesta butiker.pytte frystfoder Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.