Klas Postat 13 maj 2015 Dela Postat 13 maj 2015 Plötsligt en dag så kommer min mirakelfisk plötsligt fram när jag handmatar mina andra fiskar. Nästa dag gör den ett utfall och några dagar senare äter den glupskt från mina fingrar!Jaha... vad är det med det då..?Jo, den har sedan jag köpte in den hållit sig i skymundan som mirakelfiskar brukar göra. Mycket sällan har jag sett den äta alls och den har varit först att fly när jag stoppat fingrarna i karet. Det lite speciella är att denna plötsliga människoacceptans kom just nu (maj 2015). Fisken köptes som liten i maj 2003 och tog alltså 12 år i mina ägor på sig att acceptera handmatning. Det tycker jag faktiskt är lite coolt... mvh Klas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dykaren Postat 13 maj 2015 Dela Postat 13 maj 2015 Har du bytt frisyr eller något? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 14 maj 2015 Dela Postat 14 maj 2015 Riktigt kul - tålamod är väl vad den här hobbyn handlar om Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 14 maj 2015 Dela Postat 14 maj 2015 Coolt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stocken Postat 14 maj 2015 Dela Postat 14 maj 2015 Häftigt. Nu får du lära den apport och rulla runt också =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Klas Postat 4 juni 2015 Författare Dela Postat 4 juni 2015 Dykaren: Jag har testat att gå från långhårig backslick, till helrakat blank och nu åter med lite rufs, om möjligt lite gråare... Måste vara något annat... Han har kanske blivit dement... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dykaren Postat 4 juni 2015 Dela Postat 4 juni 2015 Dykaren: Jag har testat att gå från långhårig backslick, till helrakat blank och nu åter med lite rufs, om möjligt lite gråare... Måste vara något annat... Han har kanske blivit dement...Nya glasögon? De grå tinningarnas charm kanske? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.