PeterP Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Vad säger ni?Skall vi inte ordna en liten höstträff?Lite tankar om innehåll på träffen:- Kanske kan vi ha fraggbyte?- Auktion där vi anmäler vad vi har redan innan, kanske med bild?- Inköpsresa innan eller efter, danmark/tyskland?- Sambeställning från TMC? tyskland? iaf. kolla listor på träffen?Någon som känner sig redo att anordna?MVH Peter Citera
Lulle79 Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Hänger gärna på om om jag får... även fast man är blekingebo..... Citera
Robbygg Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Jag hänger gärna också på, fastän jag e nybörjare, om jag får? Skulle vara trevligt, man kan alltid lära sig nåt nytt. Mvh,Alex Citera
Consuegra Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Låter som en trevlig idé, har dock inte så mycket fraggar än. Citera
Mazi Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Jag hänger gärna på.. kan tänka mig att hålla i det i nödfall.MVH Max Citera
gonzo Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Jag hänger också gärna med på ett hörn.Om Malmö kan vara intressant, skulle jag kunna ställa uppsom "värd". Citera
sedde Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Är också sugen men har inte direkt några fraggar att byta men köper gärna några sps fraggar.Mvh sedde Citera
alofstrand Postat 21 november 2005 Postat 21 november 2005 jag är osså med, har fraggar från montipora stellata, samt brun hysterix, och mintipora millipora... Citera
Ingvar Hellmalm Postat 21 november 2005 Postat 21 november 2005 Jag vet ej om ni vill dras med en i min åldersklass men interesant.Vi i SMA=sveriges marina akvariesällskap med säte i malmö gör ofta sådana utflyckter till tyskland m.m. Idag har sammanslutningen 22 medlemmar och har verkat sedan 1971. Om ni är intresserade maila Mats Tångberg som är vår ordförande mats.erling@glocalnet.net Citera
MattiasN Postat 22 november 2005 Postat 22 november 2005 jag har inte något att byta, men kommer gärna! Citera
gonzo Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Hej igen !!!!!!!!!!Nu är det bestämt. på Lördagen den 3/12 ska Mattias och jag i alla fall börja dagen med att åkatill Köpenhamn för en affärsrunda. ALLA som är intresserade att följa med, kontakta mig (PM). Efteråthade vi tänkt att träffas hos mig, för snack och fika. Kanske några som bara vill träffas och snacka,byta fraggar mm. Citera
MattiasN Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Klownfisken fick in en sändning igår, så förhoppningsvis är utbudet där bra! Citera
Mazi Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Önskar jag kunde följt med... Hoppas vi kan göra sånt här fler gångerMVH Max Citera
Laggeman Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Vilken tid blir det?Är lite intresserad av att hänga på, dock jobbar jag till 12, så kan tänka mig att det blir till att köra solo ifall det blir av... Citera
sebastianboos Postat 3 december 2005 Postat 3 december 2005 tyvärr kan jag inte denna dag.. arbetar.. satan. hehe men gärna nästa gång.. Citera
sebastianboos Postat 3 december 2005 Postat 3 december 2005 Klownfisken fick in en sändning igår, så förhoppningsvis är utbudet där bra!finns det en hemsida?? Citera
gonzo Postat 3 december 2005 Postat 3 december 2005 Jag beklagar att inte fler ställde upp och följde med en runda till Köpenhamn.En trevlig utflykt blev det i alla fall. Att man aldrig kan hålla i plånboken !! Lite fiskar och en mussla fick i alla fall Svenskt medborgarskap.Hör gärna av er så fixar vi en ny inköpsrunda, träff. Citera
MattiasN Postat 3 december 2005 Postat 3 december 2005 www.klovnfisken.dkfick med mig en ganska stor Lo Magnifica och några eremiter, alltid kul att kolla runt lite! Citera
jens karlskrona Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Kul att Svein A Fosså ska hålla föredrag i butiken i Januari.Det vore kanske något att åka på.? 150:- inträde. Klovnfisken Citera
MattiasN Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 ja det skulle kanske vara kul att lyssna på! borde vara värt 150dkrNån annan som är sugen på att hänga med över? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.