Gå till innehåll

så galet det bara kan bli...


Guest lysröret

Rekommenderade inlägg

Guest lysröret

hade besök igår av en vän som satt och kollade på fotboll på tv. i jämte står datorn där jag sitter och surfar. jag kollade i aquacare's skummare i PDF-format. då kläcker min vän som sitter 3m snett bakom mig en rolig fråga...

"ska du köpa en cappuchinomaskin?":skrattar:

finns tydligen en likhet mellan AC skummare och cappuchinomaskiner, iaf formen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var nyinflyttad så odlade jag rotifers och phytoplankton i mitt fönster. En kväll satt jag och snackade med en annan som var ny i huset och sen så knackade det på ytterdörren... jag visste ju att det var flickvännens farsa som kommit för att hämta en diskdrive men kamraten visste inte vem det var. Öppnar dörren och säger hej, fadern frågar om jag bränner hemma eller vad är det som står i fönstret och jag säger att det är klart det är hembrännt, vill du ha lite? Där lämnar kamraten diskussionen för att direkt gå in till de andra grannarna och berätta att jag säljer hembränt till lodisar i parken. Garvade rätt mkt när jag sen direkt blir inropad till rummet de satt och snackade i och utfrågad om varför jag säljer hembränt till uteliggare.

Inte för att jag ser likheterna mellan en hembränningsapparat och lite PET-flaskor med phyto i men...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...