DSB Postat 11 juli 2015 Postat 11 juli 2015 Är det någon som kör med balling "som grund" och använder sig av triton metoden för att justera värderna. Citera
Christian_N Postat 11 juli 2015 Postat 11 juli 2015 Jag har kört med "Balling Light" nu en vecka. Imorgon blir det att mäta värdena och justera efter det sen. Men jag tänkte ta och skicka till Triton nu i höst och se om det är något jag missat. Citera
DSB Postat 11 juli 2015 Författare Postat 11 juli 2015 OkejLäser man lite på de engelskspråkiga forumen, så kör en del med Balling Classic och kompletterar med Triton metoden.Jag tycker rent spontant att det borde fungera utmärkt, men jag är inte kemist, så jag kanske missar något. Citera
stigigemla Postat 11 juli 2015 Postat 11 juli 2015 Jag ser bara fördelar. Men man kan gott planera sina inköp lite när man fått testvärdena. Det är ju t. ex onödigt att köpa litium som inte har någon känd funktion i saltvatten. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.