Kubiken1891 Postat 18 september 2015 Postat 18 september 2015 Nån som har något bra tips på vilka handskar man bör skaffa när man pillar med knappar och sånt som inte är helt nyttigt att få i sår el liknande?Funkar dom här el dödar man allt i tanken om man kör dom?https://www.apoteket.se/produkt/undersokningshandske-evercare-100-st-228175/ Citera
Vidofner Postat 18 september 2015 Postat 18 september 2015 Apoteket verkar ha något fel på sidan just nu men vanliga vinylhandskar utan glidmedel funkar utmärkt Citera
hagbard Postat 18 september 2015 Postat 18 september 2015 Nu pillar jag inte med knappar iofs.. huga!..men jag kör med biltema puderfria 100 pack liknande du länkar till om man gör lite lätta småjobb i tanken..ingen fara..rakt inte apotekets grejjer som är livsmedel godkändaVid lite hårdare tag som att jobba med levande sten o vassa euphyllia stjälkar tex..så använder jag typ diskhandskar ellr processhandskar som är tjockare..men de är ju svåra när det gäller pillergöra Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.