Postat 20 oktober 20159 år Hej!Ni som har denna lampa, vilka/vilken inställning kör ni på?Tycker att jag har dåligt PE på mina koraller...///Alex
Postat 20 oktober 20159 år När jag hade denna så körde jag med Baliprogrammet. Hade dålig PE tills jag sålde min dvärgkejsare...Så behöver ju inte vara relaterat till lampan...
Postat 20 oktober 20159 år Författare Kan vara pga det...Men när du körde Bali, vad hade du för inställningar ?När jag hade denna så körde jag med Baliprogrammet. Hade dålig PE tills jag sålde min dvärgkejsare...Så behöver ju inte vara relaterat till lampan...
Postat 20 oktober 20159 år Drog ner rött, grönt och orange (mest för det estetiska). Tror även att jag drog ner det vita lite. Kommer inte riktigt ihåg.
Postat 21 oktober 20159 år Jag har ett bra schema jag kan skicka till dig om du pm'ar mig din epost. Fick det av Wassberg ursprungligen och sen har jag skruvat lite på det.
Postat 22 oktober 20159 år Författare Tack!Ska testa!Jag har ett bra schema jag kan skicka till dig om du pm'ar mig din epost. Fick det av Wassberg ursprungligen och sen har jag skruvat lite på det.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.