Alessandro Postat 20 oktober 2015 Postat 20 oktober 2015 Hej!Ni som har denna lampa, vilka/vilken inställning kör ni på?Tycker att jag har dåligt PE på mina koraller...///Alex Citera
Yodelking Postat 20 oktober 2015 Postat 20 oktober 2015 När jag hade denna så körde jag med Baliprogrammet. Hade dålig PE tills jag sålde min dvärgkejsare...Så behöver ju inte vara relaterat till lampan... Citera
Alessandro Postat 20 oktober 2015 Författare Postat 20 oktober 2015 Kan vara pga det...Men när du körde Bali, vad hade du för inställningar ?När jag hade denna så körde jag med Baliprogrammet. Hade dålig PE tills jag sålde min dvärgkejsare...Så behöver ju inte vara relaterat till lampan... Citera
Yodelking Postat 20 oktober 2015 Postat 20 oktober 2015 Drog ner rött, grönt och orange (mest för det estetiska). Tror även att jag drog ner det vita lite. Kommer inte riktigt ihåg. Citera
crille_hallden Postat 20 oktober 2015 Postat 20 oktober 2015 Har du en dvärgkejsare i karet är garanterat det....alt. fjäril. Citera
mamadubba Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Jag har ett bra schema jag kan skicka till dig om du pm'ar mig din epost. Fick det av Wassberg ursprungligen och sen har jag skruvat lite på det. Citera
Alessandro Postat 22 oktober 2015 Författare Postat 22 oktober 2015 Tack!Ska testa!Jag har ett bra schema jag kan skicka till dig om du pm'ar mig din epost. Fick det av Wassberg ursprungligen och sen har jag skruvat lite på det. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.