kocknick Postat 30 oktober 2015 Postat 30 oktober 2015 Har en ati doserpump 6 kanaler om det spelar någon roll.. vilken tapp/slang är ut?.. om man tittar rakt fram på den så är det logiskt för mig att den vänstra drar upp vätska och den högra doserar i karet? television, teacher mother secret lover Citera
kocknick Postat 30 oktober 2015 Författare Postat 30 oktober 2015 Har mest troligt slängt instruktionsboken television, teacher mother secret lover Citera
Vidofner Postat 31 oktober 2015 Postat 31 oktober 2015 Har ingen ATI doserpump men kan du inte bara ta ett glas vatten och se vilket håll den pumpar? Citera
kocknick Postat 31 oktober 2015 Författare Postat 31 oktober 2015 Ja det är ju ett sätt 😃television, teacher mother secret lover Citera
Johan Postat 31 oktober 2015 Postat 31 oktober 2015 Tjena Nicke! Hur går det? Klar snart?har stått hos Rolle och kollat på din reserverade djur!de blir riktigt snyggt! Citera
kocknick Postat 31 oktober 2015 Författare Postat 31 oktober 2015 Klar o klar ☺ gjorde en ny tråd iaf, nicke 450 tror jag titeln blev! Jag är väldigt nöjd med resultatet television, teacher mother secret lover Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.