yRaz Postat 4 december 2015 Postat 4 december 2015 (ändrat) har jort en liten snabb skiss på hur ja vill ha mitt aklvarium. tänkte kolla om de e nåt specialt glas man skall ha och om nån har monterat panel och dörrar på en metall ram för som kan ge tips på hur man skall gå till vägar för snygaste resultat. sen när man vet allt de så kan man göra en ordentlig skiss och räkna på vad de kommer kosta. Ändrat 4 december 2015 av yRaz Citera
yRaz Postat 4 december 2015 Författare Postat 4 december 2015 sista dören e 40x80 såg att ja skrev fel där Citera
Nikke Postat 4 december 2015 Postat 4 december 2015 Akryl måste ju vara det bästa. Men kostar ju. Dubbel drop. Den var ny! Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk Citera
yRaz Postat 4 december 2015 Författare Postat 4 december 2015 varför nöja sig med en när man kan ha 2 dropp Citera
peterj66 Postat 4 december 2015 Postat 4 december 2015 Min bänk är MDF på metallram och jag limmade två sidor för stadgans skull, och gjorde de två andra löstagbara med hjälp av magneter Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.