April 18, 20179 yr Author Jag har hamnat i en temporär livssituation där jag inte kommer att ha möjlighet att bråka med ett känsligt, och just nu krånglande, SPS-akvarium. Att gå ner till ett enklare akvarium känns inte intressant eftersom jag har fått en stor kärlek till SPS'er, så jag väljer att lägga ner och sälja allt. Vi får se om jag startar upp på nytt om något år, jag hoppas det iaf.
April 18, 20179 yr Önskar dig lycka till hur du än gör och hoppas på att se dig här i framtiden med ett nytt kar
June 7, 20178 yr Author Nu är karet sålt, det hämtades igår och har hamnat hos nya ägare i Göteborg. Tack alla som har följt min tråd, vi får se vad framtiden har att erbjuda.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.