Lasse Postat 16 januari 2016 Postat 16 januari 2016 Hej Tittar lite på den feed som kallas vad är nytt. Jag vill uppdatera den lite så att den exempelvis bara visar sånt som är nytt sedan mitt senaste besök - inte allt som är oläst. När jag trycker på uppdatera så sker något men inställningen är inte kvar när jag loggar ut och loggar in igen. Försökte då med att skapa en ny feed - det gick men vart tog den vägen - kan inte hitta den igen Red: Har hittat den MVH Lasse Citera
Lasse Postat 16 januari 2016 Författare Postat 16 januari 2016 Den hamnar under Aktivitet - aktivitetsflöde - custom streams MVH Lasse Citera
Tribiani Postat 16 januari 2016 Postat 16 januari 2016 Så det löste sig @Lasse? Har tyvärr inte hunnit titta på det. Citera
Lasse Postat 16 januari 2016 Författare Postat 16 januari 2016 Jo att göra en egen feed fungerar - men det går inte att personifiera den givna feeden Vad är nytt MVH Lasse Citera
Tribiani Postat 16 januari 2016 Postat 16 januari 2016 @Lasse, om du väljer "Vad är nytt?" och sen klickar på "Hantera flöde" så kan du välja "Since my last visit" under Time Period. Därefter "Update Results". Kan det vara den funktionen du är ute efter? Citera
Lasse Postat 16 januari 2016 Författare Postat 16 januari 2016 Den fungerar en gång - vid nästa inloggning måste jag göra samma igen. Jag vill ha default att endast det som är nytt sedan mitt sista besök skall visas när jag trycker på feeden Vad är nytt MVH Lasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.