Postat 10 december 200519 år hittade 2 st armaturer på jobbet i förra veckan, tänkte dom kanske kan användas till tanken.. det sitter 3 T5:or i varje..
Postat 10 december 200519 år Det beror på vad det är för längd å watt på dom rören som sitter där om det finns akvarie rör i den storleken
Postat 10 december 200519 år Författare rören är ca: 116cm samma som ja har i min ákvarie armatur.. de ja tänkte på va att de sitter 3st 28W i denna armatur å i min andra sitter det 54W.. men dom e lika långa..
Postat 10 december 200519 år Jag har också en liknande ramp använder den nu till mitt kar, men jag måste byta ut drosseln eller hf-donet vet inte vad de heter för den klarar bara att driva 28w lysrör.Se denna tråd.https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=9375
Postat 10 december 200519 år HF-don finns på elfa.men varför inte köra med det donet som sitter i?28w x 3 räcker väl en bit?
Postat 10 december 200519 år Det kanske vore kul att få en vettig ljusfärg.ja, det är väl inget som hindrar eller?
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.