ikola Postat 22 februari 2016 Dela Postat 22 februari 2016 Har du varit hos v¨r lokala handlare och shoppat Gordan ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 22 februari 2016 Författare Dela Postat 22 februari 2016 Ne fick som av farsan, börjar bli fullt i karet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 23 februari 2016 Författare Dela Postat 23 februari 2016 Har fått utbrott av grön "slem" alg, alla värden är bra och stabila vet inte vad jag ska göra för att bli av med den, + fått lite röd cyano som ni ser på bilderna, någon som har nå tips på hur jag ska göra för att bli av med skiten ??? alla tips är välkomna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 23 februari 2016 Författare Dela Postat 23 februari 2016 Nu har jag haft i Chemiclean så nu hoppas jag att det ska ta död på skiten Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 24 februari 2016 Författare Dela Postat 24 februari 2016 Första dagen efter jag haft i Chemiclean så är all grön slem alg borta känns underbart, lägger upp före och efter bilder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 28 februari 2016 Författare Dela Postat 28 februari 2016 Några natt bilder i t5 ljus 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 28 februari 2016 Författare Dela Postat 28 februari 2016 skriv gärna vadni tycker både bra och dåligt tacksamför all hjälp Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 28 februari 2016 Författare Dela Postat 28 februari 2016 en snabb film VID_20160228_174627.3gp Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 28 februari 2016 Författare Dela Postat 28 februari 2016 Har några stycken ricordea florid och juma som jag gärnavill byta mot andra ricorder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 28 februari 2016 Författare Dela Postat 28 februari 2016 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 29 februari 2016 Författare Dela Postat 29 februari 2016 Idag har mina clowner lagt room igen, undrar om man ska våga sig på ett försök Det svara brevid anemonen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 29 februari 2016 Dela Postat 29 februari 2016 Du har ju tid Gordan, så jag tycker du ska testa Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 4 mars 2016 Författare Dela Postat 4 mars 2016 ingen plats bara Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 4 mars 2016 Författare Dela Postat 4 mars 2016 Idag har jag köpte en mandarin hona hoppas jag plus blev en pompom krabba och en anemonkrabba kommmer bilder inom snar framtid Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 4 mars 2016 Författare Dela Postat 4 mars 2016 Idag blev det en pompom krabba + 2 sexy shrips bilderna är tagna med kompisens system kamera 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 4 mars 2016 Författare Dela Postat 4 mars 2016 Funderar på att köpa led till mitt rsm250 tänkte på https://shop.stevesleds.com/main.scdom har ju färdiga kitt. Någon som använder den??? skriv gärna vad ni tycker vh gordan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomjo7 Postat 4 mars 2016 Dela Postat 4 mars 2016 jeg har det kittet.meget fornøyd med det 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 5 mars 2016 Författare Dela Postat 5 mars 2016 är du nöjd? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 5 mars 2016 Författare Dela Postat 5 mars 2016 Hej alla saltisar idag har jag haft finbesök av Tommy Brodd, sluta med att vi fragga lite hos mig + idag fick jag tillbaka mina 2 rainbow ancans + en bubberbanki helt plötsligt blev dom vita hos mig så har gått i farsans kar fram tills nu, hoppas på det bästa att dom inte blir sjuka igen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 5 mars 2016 Författare Dela Postat 5 mars 2016 Glömde skriva att jag köpt en till mandarin så nu hoppas jag dom parar ihop sig:) någon som har typs på hur jag kan få dom att äta annat ??? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 5 mars 2016 Författare Dela Postat 5 mars 2016 Äntligen har min anemonkrabba visat sig, bor tydligen i ricorderna, va tvungen och ta några kort Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 11 april 2016 Författare Dela Postat 11 april 2016 Ett tag sen jag uppdatera tråden så här ser det ut hos mig idag 20160404_164239.mp4 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 11 april 2016 Dela Postat 11 april 2016 Snyggt Gordan, jag får nog komma över på en kopp kaffe snart igen 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 11 april 2016 Författare Dela Postat 11 april 2016 tack, Ja det 'r bara att du kommer Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Richard_22 Postat 11 april 2016 Dela Postat 11 april 2016 Bara jag som inte får länken att funka? Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.