Laggeman Postat 31 januari 2016 Postat 31 januari 2016 Hej, i den förra forumsprogramvaran kunde man söka efter ämnen som en viss person hade skapat, men hittar inte den funktionen i den nya programvaran, har den försvunnit helt? Citera
Tribiani Postat 31 januari 2016 Postat 31 januari 2016 @Laggeman, om du skriver personens namn i Sök... rutan och sen klickar på Allt innehåll precis till vänster om Sök... så kan du välja Medlemmar. Klicka på förstoringsglaset eller Enter. När du får upp resultatet så väljer man Hitta innehåll. Då får du upp allt den personen har skrivit. Citera
Laggeman Postat 31 januari 2016 Författare Postat 31 januari 2016 Tack, men är ute efter att hitta enbart ämnen skapade av en viss person, inte allt de har skrivit. HAr man som jag tex, väldigt många inlägg så kan det ta en evighet att hitta ett visst ämne i en viss kategori. Låt säga att jag vill hitta en tråd jag skapat för länge sen i kategorin "DIY", då kunde man förr välja ett visst forum, sen söka på en viss användare och sen välja "Ämnen skapade av..." så kom enbart ämnen upp från. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.