Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Fick nyss tag i denna trappstege och vill bara rekommendera alla som liksom jag brukar balansera på rangliga köksstolar när akvariet ska rengöras. Skaffa en ordentlig trappstege. De flesta allvarliga olyckor sker i hemmet.

Den här är grym, viker ihop sig till jätteliten, fäller ut sig hur lätt som helst och är jättestadig. Jag väger inte minst i klassen om man säger så.

Hailo mini comfort. Deklaration: Jag har ingen ekonomisk koppling till företaget, det finns många bra trappstegar.

Hailo hopfälld.jpg

Hailo utfälld.jpg

Postat

Stol på stol för att komma åt den där f-de fisken. Gick bra men sedan var det någon som inte kom ihåg att han stod på två stolar och klev baklänges rakt ut. Platt rygg mot stengolv - inte den bästa känslan jag haft i mitt liv. Tog 15 minuter innan jag fick upp telefonen och ringde efter hjälp. Klarade mig helt från skador - hade nog behövt en sådan pall.

MVH Lasse 

Postat

Har en IKEA-variant i trä, i uterummet har vi en från Jysk i metall, ruskigt stabil den också, med gummibeklädd ståyta. Varianten från Jysk håller jag som favorit själv.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...