LasseH Postat 18 december 2005 Dela Postat 18 december 2005 Är det någon som har en smart lösning om man har fått så mycket blåsalger så det nästan är omöjligt att ta bort för hand ser inte så snyggt ut Hjälp !!!Vatten värderna är ok Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 20 december 2005 Dela Postat 20 december 2005 Min erfarenhet är att det bara är manuellt hårt arbete som gäller. Jag tog upp all sten (ca 100 kg) ur mitt akvarium och spenderade en helg tillsammans med frun med att skrubba all sten med stårborste. Se nedanstående bild :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-Johan- Postat 20 december 2005 Dela Postat 20 december 2005 hehe, ser "oroligt" ut haha Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ingvar Hellmalm Postat 20 december 2005 Dela Postat 20 december 2005 Sök i trådar detta har varit uppe tidigare! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 20 december 2005 Dela Postat 20 december 2005 Hemskt ledsen, men tyvärr så brukar det bli sju resor värre, efter en sån behandling.Dessutom har du nu säkrat en total omstart av ditt kar-hoppas du har nån att inackordera eventuella djur hos! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.