Gå till innehåll

Marine aquarium conference, MAC, i Rimini, 18-19 Juni


jonasroman

Rekommenderade inlägg

https://www.facebook.com/marine.aquarium.conference.of.europe/

 

Vänner

Läs på FB-länken. Där framgår vilka föredragshållare och ämnen som bland annat kommer berika denna spännande konferens. Avgiften för oss besökare är för två dagar är  15Euro.

Föreslår att man i denna tråd svarar hur man ställer sig till att eventuellt åka. Utan besökare ingen vits med konferens, så det är vi akvarister, genom att åka dit, som kan göra konferensen till en berikande händelse. Sen att bara träffa andra akvarister är ju en stor grej i sig, som berikar hobbyn. Hur ser intresset ut här bland svenska akvarister? Svara gärna i tråden så får vi ett hum om saken:-)

 

Allt gott

Jonas Roman

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Vänner: Ingen har anmält sitt intresse att åka, och personligen tvingas jag avboka min resa då jag oberäknat skall gå på en begravning, så jag kan inte. 

 

Generellt  så är ju dessa konferenser naturligtvis helt beroende av att folk besöker dom, det är ju vitsen med det hela, så jag tycker det är viktigt att vi försöker åka på sådant här.

 Jag hoppas vi kan tillsammans åka ett trevligt gäng till första bästa nästa konferens. Vi hörs i ärendet o håller ögonen öppna för kommande event. Hela vår hobby får en rejäl skjuts av sådana här fina satsningar, så låt oss försöka bättre nästa gång. Förhoppningsvis ett event som ligger lite närmare:-)

 

Allt gott

Jonas Roman

 

 

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...