jonasroman Postat 26 april 2016 Dela Postat 26 april 2016 https://www.facebook.com/marine.aquarium.conference.of.europe/ Vänner Läs på FB-länken. Där framgår vilka föredragshållare och ämnen som bland annat kommer berika denna spännande konferens. Avgiften för oss besökare är för två dagar är 15Euro. Föreslår att man i denna tråd svarar hur man ställer sig till att eventuellt åka. Utan besökare ingen vits med konferens, så det är vi akvarister, genom att åka dit, som kan göra konferensen till en berikande händelse. Sen att bara träffa andra akvarister är ju en stor grej i sig, som berikar hobbyn. Hur ser intresset ut här bland svenska akvarister? Svara gärna i tråden så får vi ett hum om saken:-) Allt gott Jonas Roman Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 27 april 2016 Författare Dela Postat 27 april 2016 Jag kan försöka sen samordna ihop en lista på vilka som åker så vi blir ett gäng som håller ihop. Flyg blir det för mig. Skriv på så skriver jag ihop en sverigelista sen:-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 6 juni 2016 Författare Dela Postat 6 juni 2016 Vänner: Ingen har anmält sitt intresse att åka, och personligen tvingas jag avboka min resa då jag oberäknat skall gå på en begravning, så jag kan inte. Generellt så är ju dessa konferenser naturligtvis helt beroende av att folk besöker dom, det är ju vitsen med det hela, så jag tycker det är viktigt att vi försöker åka på sådant här. Jag hoppas vi kan tillsammans åka ett trevligt gäng till första bästa nästa konferens. Vi hörs i ärendet o håller ögonen öppna för kommande event. Hela vår hobby får en rejäl skjuts av sådana här fina satsningar, så låt oss försöka bättre nästa gång. Förhoppningsvis ett event som ligger lite närmare:-) Allt gott Jonas Roman 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.