Gå till innehåll

den som hämtar min tank under dagen imorrn får det för 1000 spänn

Rekommenderade inlägg

Postat

nej nej. hon e inte trött på den, de e bara så att ja har inte plats för den nu när nya e igång.. å så kommer nya soffgruppen på måndag, å den ska stå där gammla tanken står nu, så därför måste den bort i helgen..

Å WRANG de som sitter i dörren e en icke fördig styrning för fläktar och temp osv.. en DIY från en portabel AC anläggning.... ja har allt för att dra igång den, men aldrig blit av.. :)

Postat

sugen, men de går värkligen inte:(

Får inte ens plats me den i källaren tills ja får större:/

Men hoppas du blir av med det, De är ju värsting priset för så stort å snyggt kar!!

Postat
japp de e det de e.. efter helgen e det borta, antingen lever de vidare hos någon eller så ligger de i spillror på tippen i täby...

Lövstatippen är närmare från vällingby. Om det inte vore för att inte frun skulle acceptera en fjärde burk så........

Postat

Någon måste ju få tummen ur och köpa det... Hade det stått i västerbotten hade jag köpt det inom 3 sekunder även fast jag har noll plats...

Postat

jo de kunde vart en bra ide, men de e inte pengarna ja vill åt.. de e platsen. å tiden räcker inte till att fara runt me de.. håller just nu på me att försöka klämma in de i garaget som en tillfällig lösning.. de e som sagt lite synd att slänga tanken.. men om den inte får plats så åker den till dom sälla jaktmarkerna..

• 2 veckor senare...
Postat

Snacka om att jag blev förvånad av bilden...

Tänkte oj, har han en skoter därinne med.. Tja folk har ju det i garage. Sen såg jag i infon att du var från S-holm..

VA! Vad gör han med en skoter där... Sen titta jag lite nogrannare och såg att det troligen är en MC eller en scooter....

Hehe... Jag hade lite kul i varje fall... Snöblind antar jag...

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
  • Skapa Ny...