hbmannen Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 de e sant men den måste bort.. annars hamnar rasket på tippen i helgen... man skulle kunna säga att detta e ett klipp wooow https://www.saltvattensguiden.se/annonser/showproduct.php?product=352&cat=2&page=1 här finns den..
GustavF Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Låter verkligen som ett kap. Synd att man inte har plats. Hoppas någon köper det. Mycket synd om det blir slängt
hbmannen Postat 22 december 2005 Författare Postat 22 december 2005 nej nej. hon e inte trött på den, de e bara så att ja har inte plats för den nu när nya e igång.. å så kommer nya soffgruppen på måndag, å den ska stå där gammla tanken står nu, så därför måste den bort i helgen..Å WRANG de som sitter i dörren e en icke fördig styrning för fläktar och temp osv.. en DIY från en portabel AC anläggning.... ja har allt för att dra igång den, men aldrig blit av..
Utstrand Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 åh, syn att man bor i en 1a på 20m2:( annars vore de pärfa!
hbmannen Postat 22 december 2005 Författare Postat 22 december 2005 åh, syn att man bor i en 1a på 20m2:( annars vore de pärfa!skit i det.. klämm i den..
Doris Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Släng ut sängen ta akvariumet i stället ,,så sover du i garderoben HAHAHHA
Utstrand Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 sugen, men de går värkligen inte:( Får inte ens plats me den i källaren tills ja får större:/Men hoppas du blir av med det, De är ju värsting priset för så stort å snyggt kar!!
hbmannen Postat 22 december 2005 Författare Postat 22 december 2005 japp de e det de e.. efter helgen e det borta, antingen lever de vidare hos någon eller så ligger de i spillror på tippen i täby...
Christer T Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 japp de e det de e.. efter helgen e det borta, antingen lever de vidare hos någon eller så ligger de i spillror på tippen i täby...Lövstatippen är närmare från vällingby. Om det inte vore för att inte frun skulle acceptera en fjärde burk så........
Wotan Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Någon måste ju få tummen ur och köpa det... Hade det stått i västerbotten hade jag köpt det inom 3 sekunder även fast jag har noll plats...
Dez3d Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Finns den kvar? Tänkte höra med en kompis om han är sugen....han har skåpbil dessutom :glad:
hbmannen Postat 23 december 2005 Författare Postat 23 december 2005 ja. ja hinner inte iväg me den idag, så imorrn förmiddag åker det antar ja..
rickard81 Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 menar du allvar med att du ska slänga det om ingen köper det?
rickard81 Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Jo man blir ju sugen på att köpa det men har precis köpt ett komplett 200l.
crille Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 hade jag inte haft så j..lä långt så hade jag köpt det...
Aqua_Max Postat 24 december 2005 Postat 24 december 2005 Om det inte är någon som hinner köpa det föreslår jag att du försöker skänka bort det i julklapp till en akvarieförening istället för att slänga det på tippen. Här finns kontaktinfo till några stycken akvarieföreningar i Stockholm. http://www.zoopet.com/foreningar/visa.php?NR=342
hbmannen Postat 24 december 2005 Författare Postat 24 december 2005 jo de kunde vart en bra ide, men de e inte pengarna ja vill åt.. de e platsen. å tiden räcker inte till att fara runt me de.. håller just nu på me att försöka klämma in de i garaget som en tillfällig lösning.. de e som sagt lite synd att slänga tanken.. men om den inte får plats så åker den till dom sälla jaktmarkerna..
hbmannen Postat 1 januari 2006 Författare Postat 1 januari 2006 ja lyckades få in tanken i garaget.. så om de nu finns nån som e sugen på att hämta tanken, så finns den kvar ett tag till:)
Bjerlk_Ferlock Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Snacka om att jag blev förvånad av bilden...Tänkte oj, har han en skoter därinne med.. Tja folk har ju det i garage. Sen såg jag i infon att du var från S-holm.. VA! Vad gör han med en skoter där... Sen titta jag lite nogrannare och såg att det troligen är en MC eller en scooter....Hehe... Jag hade lite kul i varje fall... Snöblind antar jag...
Halogen Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Hej Patric,Vad är det för yttermått på möbeln?/ Hälsningar Pär
Rekommenderade inlägg