Gå till innehåll

HJÄLP... EV. Problem med mitt nya akvarie


sebastianboos

Rekommenderade inlägg

  • 2 veckor senare...

Ok, nu har jag inte svarat i denna tråden på ett tag.. haft lite & göra ;) fick ett nytt akvarie som min lokala handlare tog hem. så jag stak iväg och hämtade det. kom hem... tömde det gamla akvariet i en stor 300L´s vatten tunnaoch sen så packade jag upp det nya... Vaf*n en spricka i bottenglaset... trött blev jag och körde upp igen.. sur blev han med men handlaren rignde och försökte få tag på säljaren.. långt om länge så fick han tag i hnm. och jo självklart skulle de fixa ytterligare ett...men nu var det ju trettonhelgen.. (tors) så de kunde inte skicka det förrän på måndagen...!!!!!!!!!!!

jag var uppe ida och hämtade det nya akvariet.. utan sprickor.. ;) satte igång det och fyllde i vatten.. läckte gjorde det inte heller.. så tog jag det nya ytter filtret som jag köpte i torsdags med. pffft sade det så kom det en liten vidpust och det var DÖTT... nu började jag bli lite smått irriterad.. hehe körde upp till handlaren och fick ett nytt pumphuvud. kom hem och satte igång pumpen.. klockrent tänkte jag..

lite ljus behövdes tänkte jag så jag slog till den ibyggda timern... INGET... nu nu brister portarna ner till ... ljuset fungerar inte.. undrar om jag skall se mig om efter en ny handlare hehe nä handlaren är det inget fel på men skiten som jag köpt... jag blir så TRÖTT ;) får se vad han säger imorgon...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...