Micke_Tj Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Jag har nu haft lite problem med att mina fiskar dog så jag undrar bara hur länge man ska vänta innan man skaffar nya Dog av vita prick.kommer att köpa en uvc i veckan Citera
DSB Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Vänta till du fått igång UV, om nu det är det enda problemet. Citera
Guest NoName Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 Vilka och hur många fiskar var det? 112L är små marginaler.... Vad hade du tänkt köpa för fiskar? Citera
stigigemla Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 UV är det rätta svaret. + en vecka är också bra. Citera
Micke_Tj Postat 30 december 2005 Författare Postat 30 december 2005 Två Clowner och en kjesare som dog men min blennid lever än.Kommer troligen att uppgradera detta karet till lite större.Trots att det planeras stort i källaren.Gott nytt år på er Citera
acuario Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Jag vill inte låta som en gnällig besserwisser men en kejsare har inte i ditt kar att göra det är rena rama isoleringscellen för en sådan fisk och den kommer att vara konstant stressad tills den lägger näsan i vädret och stressade fiskar är rena magneter till att dra på sig sjukdomar om de inte kolar vippen innan av stressen. Vänta med dessa fiskar tills du har ett större kar. En dvärgkejsare bör inte karet vara mindre än 200L och till stora kejsare 500L de blir snabbt stora och de behöver utrymme Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.