BatmanGefle Postat 20 januari 2017 Författare Postat 20 januari 2017 Att visningsburken ser bra ut och oxå en av anledningarna att jag tror att 'felet' ligger lokalt i refugiet dvs flöde eller ljus...Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Lasse Postat 21 januari 2017 Postat 21 januari 2017 När skitalgerna väl har etablerat sig så verkar det som de på något sätt begränsar makrons tillväxt - och det verkar också vara tvärtom - när makron etablerat sig - begränsar de skitalgernas tillväxt. Kan du få tag på en rejäl mängd Chaeto. Göra rent refugiet så bra som möjligt. Lägga i chaeton som en boll och ta ut och rengör den från skitalger så ofta det behövs (skitalgerna verkar ha en förkärlek för att sätta sig på Chaeton) På så sätt har jag bekämpat dinos i mitt nano. Skördade lite för mycket och vips hade Dinos tagit över. Nu håller det på att repa sig. Om någon vecka kan jag skicka en kraftig bunt om du inte får tag på annan plats. MVH Lasse Citera
BatmanGefle Postat 21 januari 2017 Författare Postat 21 januari 2017 Om någon vecka kan jag skicka en kraftig bunt om du inte får tag på annan plats.Det vore väldigt gentilt om du ville göra det!Jag har bara en knappt knytnävsstor boll nu så om det är krig i refugiet så borde chaeton ligga i underläge.Jag PM:ar min adress. Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Lasse Postat 21 januari 2017 Postat 21 januari 2017 Om allt går som det skall så kan jag ta ut en 2,5 liters hink om 10 dar ca. MVH Lasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.