Moose Postat 4 september 2017 Postat 4 september 2017 Tråden börjar spåra ur lite. Håll er till ämnet och var sakliga ett seriöst sätt. Alla får ha sin åsikt. Men tänkt på vad ni skriver och hur andra kan tolka det. /Admin Citera
David K Postat 4 september 2017 Författare Postat 4 september 2017 Själv har jag odlat Tropheus i liten skala och sålt till privatpersoner och butik. Så helt utan erfarenhet är jag inte. Klart att jag gillar fisk (och även fiske) Bara det att jag vill kunna åka på semester och inte behöva oroa mig över matning och att temp ska bli onödigt hög m.m Så här ser mitt lilla akvarium ut för tillfället. Ingen balja med kampfisk om jag får be 3 Citera
mikoto Postat 4 september 2017 Postat 4 september 2017 Du har ett snyggt kar! Ser bra ut. Juwel? 1 Citera
Stefan molin Postat 4 september 2017 Postat 4 september 2017 Hej David , jag misstänkte att du inte var så känslig , det ser ju hur bra ut som helst , man behöver inte göra det svårare än vad som är nödvändigt , ju enklare allt är då är risken för fel mindre , det enda som kan hända är att doppvärmaren hänger sig ,men det har jag bara råkat ut för 1 gång på 50 år mvh stefan 1 Citera
David K Postat 2 september 2018 Författare Postat 2 september 2018 En uppdatering 1år senare 2 Citera
Stefan molin Postat 2 september 2018 Postat 2 september 2018 (ändrat) Hej David , det blev ett trevligt kar , mvh stefan Ändrat 2 september 2018 av Stefan molin Citera
David K Postat 2 september 2018 Författare Postat 2 september 2018 Tack! Trevligt att ha nu under höst och vintermörker. Här kommer en närbild på en Bubbletip som du kan se i bilden ovan. Han har flyttat sig längst bak i akvariet (tyvärr). 1 Citera
mcjagg Postat 2 september 2018 Postat 2 september 2018 1 timme sedan, David K sa: Tack! Trevligt att ha nu under höst och vintermörker. Här kommer en närbild på en Bubbletip som du kan se i bilden ovan. Han har flyttat sig längst bak i akvariet (tyvärr). Hej så jäkla nice bild vad använder ni för kamera mvh Frank Citera
David K Postat 2 september 2018 Författare Postat 2 september 2018 Tack! Den heter Nikon D600. Jag fotar med blixt och mellanringar Mvh Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.