hbmannen Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 allt e typ stängt imorrn å ja behöver göra ett panik vatten byte.. så om nån har 8 kg över. så snälla låt mig få köpa de. / HB Citera
Klubbsson Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Tja... Ring PVSS, han har öppet när han e hemma, fast det är ju förstås en bit mellan Stockholm och Vingåker. Citera
hbmannen Postat 5 januari 2006 Författare Postat 5 januari 2006 jo ja vet.. har lagt in en beställning.. men behöver ha imorrn.. vill inte köpa på AL de e dubbelt så dyrt som hos någon annan.. Citera
Lulle79 Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Hade du inte bott så långt bort hade jag gärna hjälpt dej..... Citera
crille Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 kolla här https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=9628 Citera
Vargklo Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Jag har en 25 kg hink med Reef Crystals hemma. Du får köpa till samma kilopris jag köpte (vilket var från PWSS). Jag bor i Sollentuna. Citera
uffe2 Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Jag har ca: 8 kg kvar av en 25 kg tunna Instant Ocean hemma (köpt på PWSS).Jag var utanför dig för ca: en halvtimme sedan.....men då visste jag inte att du behövde salt.Om du vill, så kan du komma omgående,för jag lägger mig sent....Bor ju ganska nära dig i Sundbyberg./Uffe Citera
hbmannen Postat 5 januari 2006 Författare Postat 5 januari 2006 tackar UFFE2, men VARGKLO hade en hink me Reef Crystals hemma, exakt samma som ja kör me så den hinken blir bra... tack för att du kunde tänka dig att åka akut ut i natten.. ska komma ihåg de nångång om du får problem.. Citera
hippo Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 allt e typ stängt imorrn å ja behöver göra ett panik vatten byte.. så om nån har 8 kg över. så snälla låt mig få köpa de. / HBjr och akvarielagret har öppet Citera
hbmannen Postat 6 januari 2006 Författare Postat 6 januari 2006 ja vet Alagret har öppet. men deras priser e så jäkla SALTADE Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.